Potrivit unui raport realizat pe activitatea din 2Parale, in intervalul 1 ianuarie 2010-30 septembrie 2010, romanii au investit cel mai mult in cumparaturile online in luna septembrie, cand valoarea totala a vanzarilor s-a ridicat la la 446.000 de lei (fara TVA). O perioada buna pentru vanzarile online a fost si luna mai.
„Vanzarile prin 2Parale sunt pe un trend ascendent, care urmeaza directia industriei e-commerce din Romania. Daca tinem cont de evolutia de pana acum, precum si de ultimele luni din 2009, ne asteptam la un sfarsit de an cu vanzari mult mai mari”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Tot in luna septembrie s-au alocat si cei mai multi bani pentru o comanda, valoarea medie a unei vanzari fiind de circa 226 de lei. Cele mai multe vanzari s-au realizat in zilele de marti si miercuri.
Vizitatorii directionati de afiliatii din 2Parale au preferat produsele IT&C si cele de fashion, categoriile care au inregistrat cele mai mari vanzari.
Tot luna septembrie a fost buna si pentru magazinele de fashion din 2Parale. Valoarea medie a unei vanzari in aceasta luna, pentru categoria fashion, a fost de circa 165 de lei, fata de cei 113 lei alocati in iulie, de exemplu.
Cele mai mari sume alocate achizitionarii online de produse IT&C au fost in lunile ianuarie si iunie. Valoarea medie a unei tranzactii generata prin 2Parale pentru aceste produse a depasit in fiecare din aceste doua luni 880 de lei.
2Parale este o platforma de marketing afiliat din Romania, lansata in decembrie 2008.
Marketingul afiliat este un model de marketing bazat exclusiv pe performanta – platesti doar pentru rezultate. Magazinele online sau alte site-uri, cunoscute in retea ca advertiseri, pun la dispozitie afiliatilor (publisheri, bloggeri, specialisti SEM) o serie de instrumente de promovare, de la bannere la link-uri si reclame text. Afiliatii folosesc aceste instrumente pentru a directiona vizitatori pe site-ul advertiserilor si sunt recompensati direct proportional cu numarul sau valoarea actiunilor, fie vanzari, fie lead-uri, realizate de respectivii vizitatori intr-un anumit interval de timp. Advertiserii platesc astfel doar pentru rezultate. In acest proces, 2Parale functioneaza ca un intermediar.