„Ne asteptam in prima luna de la lansare la peste 100.000 de vizitatori, iar semnalele dupa primele zile sunt incurajatoare. Timpul mediu petrecut de un utilizator pe site este de 9 minute si fiecare utilizator vede cel putin 15 pagini, ceea ce reprezinta pentru noi semnalul ca avem content atractiv”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Toader Paun, project manager stiumuzica.ro.
In cel mult un an de zile, reprezentantul stiumuzica.ro estimeaza ca site-ul va ajunge numarul 1 in categoria sa. In prima luna, acesta estimeaza 10.000 de utilizatori inregistrati, urmand ca pe parcursul anului urmator numarul sa ajunga la 100.000.
Orice utilizator inregistrat isi poate demonstra cunostintele din domeniul muzical participand la un concurs online, iar cei care au voce pot incarca inregistrarile lor karaoke, acestea aducandu-le de asemenea puncte la concurs.
Site-ul a fost dezvoltat de firma The Adgency si isi va vinde spatiul publicitar prin intermediul retelei Boom.