In momentul de fata, s-au inscris pe lista 20 de bloguri care si-au exprimat dorinta de a participa, alaturi de initiatorul de proiect, Ionut Oprea, director de comunicare la MediaPro Interactiv.
Ultimele 8 bloguri nou inscrise sunt: Alexandru Bejan, student la UBB ISE – informatica economica, www.fenomental.com; Bobby Voicu, blogger de profesie, blog.blogoree.ro; Alin Popescu, avocat si colaborator Saptamana Financiara, www.articole.com; Andrei Crivat, director general High Definition Media, „Jurnal de noapte” – www.andreicrivat.ro; Andreea Retea, blogger, www.andressa.ro; Nelu Lazar, autor si project developer al site-ului de turism Goovel.net, cu blog-ul personal www.GenaNelu-Lazar.net; Alex Mihaileanu, jurnalist la cotidianul Business Standard, cu blogul www.subiectiv.ro, precum si blogul www.medicinist.com.
Pachetul de blogvertising inclus in campania de 30 de zile va contine 4 elemente: un banner vizibil in primul ecran al blogului www.clickio.ro si pe toate paginile acestuia; publicitate text, 10 cuvinte, la finalul unei insemnari pe zi, pe durata campaniei, care va ramane permanent pe site; o insemnare pe saptamana despre produsul advertiserului si promovarea, pe acelasi blog, a rezultatelor campaniei, in minim un articol detaliat.
Banii obtinuti in urma licitatiei primei campanii de blogvertising din romania vor fi donati unui ONG, conform lui Oprea.