Reteaua sociala avea in aprilie circa 8,7 mil. de utilizatori unici, mult mai putin comparativ cu cei 58,8 mil. de vizitatori unici ai retelei sociale MySpace. LinkedIn are ca target in special oamenii de business si profesionistii din diferite domenii, a scris MarketWatch..
Desi traficul este mult sub site-urile sociale MySpace si Facebook, LinkedIn a inregistrat cresteri foarte mari in ultima perioada. Astfel, in luna aprilie, traficul pe portal a crescut cu 360% fata de aceeasi perioada a lui 2007, in timp ce traficul in Facebook a inregistrat o evolutie de doar 56%, in timp ce MySpace a atras o crestere de doar 3% in perioada mentionata.
Recenta finantare este a patra pe care o primeste LinkedIn. Astfel, Bain Capital Ventures s-a alaturat altor trei investitori – Sequoia Capital, care a investit 4,7 mil.$ in noiembrie 2003, Bessemer Venture Partners (10 mil. $ in octombrie 2004), Greylock Partners si European Founders, care au investit impreuna 12,8 mil.$ in ianuarie 2007.
Reteaua sociala LinkedIn a fost fondata in 2002 si lansata in mai 2003. Sursele de venituri ale portalului sunt publicitatea online, taxele platite de unii membri premium, precum si anunturile de locuri de munca si alte servicii. Recenta finantare va fi folosita pentru extinderea business-ului si perfectionarea modalitatilor si metodelor de a genera venituri din portalul social de business.
Dan Nye, directorul executiv al LinkedIn, a subliniat ca urmareste ca in urmatorii 3 ani sa listeze compania la o bursa. Compania are sediul in Mountain View, California, si numara in prezent circa 310 angajati.