Weiner vrea sa faca din LinkedIn, care in prezent ii ajuta pe utilizatori sa vaneze joburi si sa recruteze noi angajati, si un site unde „gulerele albe” sa se poata documenta despre companii sau sa prospecteze piata pentru a incheia afaceri. Compania are in prezent 70 de milioane de utilizatori.
LinkedIn intentioneaza, de asemenea, sa isi dubleze numarul de angajati la 900 pana la sfarsitul anului, pentru a putea face astfel fata cresterii rapide din India, Brazilia si China, a spus Weiner.
Weiner, in varsta de 40 de ani, s-a alaturat LinkedIn in decembrie 2008 si a devenit CEO in iunie 2009. Fostul vicepresedinte al Yahoo si-a propus sa previna competitia venita din partea Facebook si Twitter.
In ultimii doi ani, LinkedIn a generat un cash flow pozitiv, aspect sinonim, de obicei, cu vanzari suficient de mari pentru acoperirea costurilor. Anul acesta va fi cel mai de succes din istoria de 7 ani a companiei, a mai spus Weiner.
In luna mai, LinkedIn a avut 45,1 milioane de vizitatori unici comparativ cu 548,1 milioane pe Facebook si 90,2 milioane pe Twitter, potrivit companiei de cercetare de piata ComScore.