In urmatoarele 6 saptamani, Yahoo va introduce noile facilitati pentru toti cei aproximativ 254 de milioane de abonati la serviciul de mesagerie Yahoo, retragand de asemenea si eticheta „beta”.
Oficialii Yahoo promit ca aceasta lansare va coincide cu cresterea vitezei de acces si sortare la mailuri, prin implementarea sistemului „drag and drop” a mesajelor in orice folder, un sistem de cautare mai performant, ce permite sortarea si gasirea oricarui mail sau oricaror fotografii din mail-uri dupa numele persoanei care l-a trimis sau dupa denumirea pozei.
Oficialii companiei au precizat ca vor pune in viitor foarte mult acces pe o interactiune mai mare intre utilizatorii serviciului de mail al companiei.
„Scopul nostru este sa facem din serviciul de mail al companiei o experienta din ce in ce mai mult axata pe socializare”, a spus John Kremer, presedinte al Yahoo Mail. „Vom trezi la viata gigantul social adormit, care este Yahoo Mail”, a adaugat acesta spunand ca in urmatorul an vor adauga din ce in ce mai multe facilitati prin care sa poti socializa cu alti abonati ai serviciului.
Yahoo incearca sa intre pe o piata in crestere a site-urilor ce permit interactiuni sociale, piata dominata de MySpace, YouTube sau Facebook.
Cel mai asteptat serviciu nou al companiei va fi, conform oficialilor Yahoo, posibilitatea de a trimite mail-uri direct pe telefonul mobil. Aceasta facilitate va fi initial posibila in SUA, Canada, India si Filipine, urmand ca in viitor, pe masura ce compania americana va semna contracte cu operatorii de telefonie locali, sa extinda serviciul.
Pentru a trimite un mesaj pe mobilul cuiva, trebuie doar introdus numarul de telefon, mesajul si apasat butonul de trimitere.
Yahoo Mail inregistra la finele lunii iulie 254 de milioane de utilizatori, conform companiei de cercetare comScore.com, in timp ce serviciul similar concurent Microsoft Windows Live Hotmail inregistra in aceeasi perioada 224 de milioane de clienti. Yahoo messenger era folosit in iulie de 93 de milioane de oameni, la nivel global.
Oficialii companiei Yahoo! au anuntat o scadere a profitului pe al doilea trimestru al anului cu 2,3%, echivalentul a 2,7 mil. euro, pana la aproximativ 120,4 mil. euro.