„Pentru inceput clientii s-au orientat spre produse din gama budget pentru a testa experienta cumparaturilor online, astfel ca prognozam o crestere a valorii medii a cumparaturilor si orientarea clientilor catre brandurile de calitate superioara”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.
„Cele mai cumparate articole au fost cele pentru sezonul de vara: rochii, tricouri, lenjerie si costume de baie si incaltaminte, intre-un mix de 70% femei versus 30% barbati. Totodata, magazinul a ajuns in topul primelor trei magazine online de moda si accesorii si printre primele 100 magazine online romanesti, conform clasamentului trafic.ro. In primele doua saptamani, magazinul a fost accesat de peste 20.000 de vizitatori care au vizualizat peste 300.000 de pagini ale site-ului”, a adaugat Stanciu.
Obiectivul de vanzari al magazinului pentru primele 12 luni de activitate este de 1 milion de euro. Pentru 2010, compania estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro.
Conform unor studii de piata si rezultatelor demografice colectate in perioada de lansare a magazinului online, publicul Fashionup.ro este alcatuit preponderent din femei, cu varste cuprinse intre 20 si 35 ani, care au studii medii si superioare, venituri medii si utilizeaza frecvent produsele de tehnologie si Internetul.
Proiectul FashionUp.ro completeaza portofoliul de site-uri detinute de Marius Ghenea, din care fac parte PCfun.ro, ElectroFun.ro, TOYfun.ro, ShopIT.ro, FlorideLux.ro si BrazideCraciun.ro, reprezentand cea mai recenta investitie a omului de afaceri in comertul online, pe segmentul articolelor de vestimentatie.