„Anul 2009 aduce cu sine o piata dinamica si atipica. Pentru a se mentine in topul preferintelor consumatorilor sai, companiile trebuie sa fie creative si eficiente in comunicarea externa. Pe Twitter putem gasi astazi toate publicurile relevante pentru o organizatie: presa, consumatori, clienti, furnizori etc, astfel ca pare naturala dezvoltarea unui astfel de proiect online”, a declarat Cristian Manafu, senior consultant la Prodigy si initiator al proiectului Amlansat.
Odata ajunse pe Amlansat.ro, anunturile sunt apoi distribuite pe categoriile existente: produse, servicii, evenimente, auto, localuri, campanii, site-uri.
Amlansat.ro foloseste anunturi de maximum 140 de caractere (limita impusa de Twitter). Chiar daca nu ofera spatiu de foarte mult text, cele 140 de caractere ofera cel putin titlul anuntului si un link relevant spre textul integral sau locul in care cei interesati pot afla mai multe despre lansarea respectiva (blog, site etc).
Cristian Manafu a mai lansat in urma cu o luna site-ul microjobs.ro, primul site din Romania de locuri de munca ce foloseste platforma de microblogging Twitter.