„In urma unei investitii de peste 200.000 de euro, prin FashionUp.ro intram intr-o zona de comert online aflata inca la inceput in Romania, asa ca ne propunem sa dezvoltam aceasta piata si sa demonstram ca nu mai exista tabu-uri cu privire la produsele si serviciile care pot fi oferite online”, a declarat Marius Ghenea, presedinte Online Fashion Group.
„Folosind experienta si sinergiile de la celelalte magazine online in care am investit, cred ca vom putea creste rapid in preferintele cumparatorilor online din Romania”, a mai spus omul de afaceri.
Proiectul FashionUp.ro completeaza portofoliul de site-uri detinute de Marius Ghenea, din care fac parte PCfun.ro, ElectroFun.ro, TOYfun.ro, ShopIT.ro, FlorideLux.ro si BrazideCraciun.ro, reprezentand cea mai recenta investitie a omului de afaceri in comertul online, pe segmentul articolelor de vestimentatie.
„FashionUp.ro este o premiera in peisajul comertului online din Romania si suntem increzatori ca si clientii nostri vor aprecia facilitatile oferite de noua platforma”, a declarat Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.
„Prin doar cateva click-uri si in 3 zile de la preluarea comenzii, produsele din FashionUp.ro vor ajunge la clientii sai”, a precizat Stanciu.
FashionUp.ro a fost construit ca o platforma online pentru comercializarea articolelor de vestimentatie si reprezinta un proiect marca Online Fashion Group, companie infiintata de Marius Ghenea si Alin Stanciu.
Marcile care isi comercializeaza produsele in cadrul FashionUp.ro sunt: Adidas, Ara, Asics, Baldinini, Bata, Bronx, Carmen Clara, Carmens, Clarks, Cushe, Dada, D&G, Diadora, Formentini, Gabor, Geox, Goliath, igi & co, Jolidon, Kruebeck, Lacoste, Le Coq Sportif, Levi’s, Manas, Mario Fellini, Merrell, Northland, Olsen, Otter, Pikolinos, Pnk Casual, Prince, Progetto, Protest, RayBan, Reebok, Rena, Steve Madden, Trend design, Versace, Vogue Eyewear, Zodiaco.
Design-ul FashionUp.ro a fost realizat de The AdGency, iar conceptul grafic de Re:ply.