Doar cu magazinul pcfun.ro, Ghenea estimeaza ca detinea circa 6% din aceasta piata, la finalul anului trecut.
„Planul de consolidare prin achizitii de magazine online este inca in faza initiala, in care nu avem niste cifre exacte, deoarece depinde si de performanta ulterioara a acestor magazine ca si de evolutia pietei in ansamblu. Mai ales acest din urma factor este inca un element cu o incertitudine accentuata. In mod normal, un magazin ca ShopIT.ro ar trebui sa aduca cel putin o cota suplimentara de piata de circa 2% in 2009”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Marius Ghenea, presedinte Fit Distribution.
Magazinul online ShopIT.ro, infiintat in anul 2004, a realizat in ultimul an vanzari online de aproximativ 4 milioane dolari, iar ca numar de clienti ai site-ului, a inregistrat in total aproape 40.000.
„Achizitia magazinului online ShopIT.ro reprezinta inca o etapa de dezvoltare a diviziei online a companiei Fit Distribution, dupa achizitia de la inceputul acestui an a domeniului 24PC.ro. Toate acestea demonstreaza consecventa planului nostru strategic de consolidare a industriei anuntat inca de la sfarsitul anului 2008. Aceasta strategie de consolidare este cea mai potrivita metoda de a creste in mod sustinut, chiar si intr-o perioada de criza prin care trece acum intreaga economie”, a comentat Marius Ghenea, presedintele FIT Distribution.