Serviciul CyberAlert 4.0, care este o licenta a companiei americane CyberAlert Inc. (SUA), este detinut in exclusivitate de Media Image in Romania si ofera companiilor, institutiilor dar si persoanelor fizice posibilitatea de a avea acces la informatiile aparute despre propriile activitati pe circa 200 de vehicule interactive online.
Dintre acestea, circa 30 sunt blog-uri (Zoso, Manafu, Exarhu sau Radescu) iar peste 170 sunt site-uri si portaluri de stiri cu informatii din diverse domenii (generaliste, economic, auto, IT, finante sau social), conform reprezentantilor Media Image. Printre publicatiile monitorizate se numara HotNews.ro, Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro sau ZF.ro.
[quote=George Domnisoru, Media Image]Cei mai multi clienti estimez ca vor proveni din zona de PR, manageri de companii dar si segmentul de marketing al firmelor[/quote]
Acest tip de serviciu este o premiera pe piata locala, cu toate ca incercari similare au mai existat. In primavara anului trecut, Cristian Manafu si Radu Ionescu au anuntat un proiect asemanator, pe care insa nu l-au lansat deocamdata.
In cazul serviciului CyberAlert, costul unui pachet de baza este de circa 500 euro/luna, clientii putand alege pentru aceasta suma 10 sintagme (sau criterii contextuale) de cautare, fiindu-le oferite pana la 1.500 de clipping-uri (articole gasite pe baza sintagmelor-n.r.) pe luna.
„A fost o investitie serioasa la mijloc, atat ca personalizare si implementare a produsului pentru piata romaneasca, cat si in oameni. In mod sigur insa, pe acest serviciu, vom avea profit in 2008”, a declarat pentru DailyBusiness George Domnisoru, area sales manager al Media Image Group, adaugand ca in cadrul serviciului CyberAlert 4.0 Romania lucreaza in prezent peste 15 oameni.
„Cei mai multi clienti estimez ca vor proveni din zona de PR, manageri de companii dar si segmentul de marketing al firmelor. Cred ca majoritatea celor peste 200 de clienti pe care ii are Media Image Group in prezent vor dori si acest produs”, a spus Domnisoru, precizant ca CyberAlert 4.0 Romania este primul produs de pe piata autohtona ce ofera informatii despre continutul editorial al portalurilor.
Media Image a fost infiintata in ianuarie 1999, fiind una dintre cele mai importante companii de monitorizare de media independenta din Romania, acoperind publicatii din cele 40 resedinte de judet si din capitala, precum si presa audiovizuala centrala.
Odata cu introducerea noului produs, Media Image are capacitatea de a monitoriza circa 700 de vehicule de comunicare din mediul online si din media clasice (presa scrisa, televiziune, radio).
In portofoliul sau se afla peste 200 de clienti, printre care Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia, Humanitas, Domo sau BVB. Directorul de marketing al Media Image este Miron Mateescu, care are experienta in domeniul monitorizarii de presa in cadrul unor institutii precum Mediafax Database.