DB:
Cum ati aflat de comunitatea KeyPeople?
Valentin Tic – Chiliment: Vorbeam de comunitatile create pe social media – si in cazul KeyPeople, mecanismul a functionat: am cunostinte care fac parte deja din reteaua KeyPeople, astfel ca, din curiozitate, am decis sa le urmez exemplul.
DB: Care considerati ca sunt beneficiile retelei KeyPeople?
Valentin Tic – Chiliment: Cu siguranta, punctele forte sunt membrii retelei care pentru mine reprezinta potentiale resurse. Este singura retea sociala romaneasca dedicata business-ului de top, asadar, ea imi poate furniza acele informatii despre oameni de business pe care altfel le-as obtine destul de greu. Ca si pe LinkedIn, ma ajuta sa stabilesc contacte, pentru ca ulterior sa imi faciliteze intalniri face-to-face cu oamenii care ma intereseaza.
DB: Ce asteptari aveti de la KeyPeople si cum credeti ca v-ar putea ajuta in business?
Valentin Tic – Chiliment: KeyPeople ma ajuta deja in viata reala – imi da acces la o retea de oameni de business de top, ma ajuta sa fac o selectie a acestora in functie de criteriile pe care mi le stabilesc, pentru ca apoi sa stabilesc intalniri face-to-face. De asemenea, imi ofera acces la diverse discutii utile si informatii pe teme profesionale.
Un nivel mai mare de interactivitate ar face mai dinamica prezenta pe aceasta retea, si aici o varianta ar putea fi ca un moderator cu ceva renume in bransa lui sa lanseze, din timp in timp, subiecte de discutie cu adevarat incitante. De asemenea, evenimente care sa reuneasca membri ai retelei ar fi binevenite.
DB: Ce parere aveti despre comunicarea in cadrul retelelor sociale? Care sunt avantajele, in viziunea dumneavostra, asupra mediului de afaceri?
Valentin Tic – Chiliment: Retelele sociale, ca si alte canale de comunicare in masa, sunt eficiente atat timp cat raspund nevoilor specifice de comunicare: ajuta mesajul meu sa ajunga rapid si eficient la oamenii la care doresc.
Este acelasi principiu care guverneaza comunicarea dintotdeauna, doar ca nu mai vorbim despre semnale cu fum de pe un deal pe altul, ci de mesaje complexe transmise aproape instantaneu, catre mase uriase de oameni. Pentru o afacere, o retea sociala cum este LinkedIn sau KeyPeople sau, de ce nu, Facebook poate asigura expunere, insa, ceea ce este cel mai important, poate coagula comunitati in jurul unui brand.
Comunicarea, in acest caz, trebuie sa fie sincera si sa fie „manageruita” cu mult simt de raspundere, deoarece comunitatea, asa cum te ridica, te poate si cobori atunci cand simte ca nu esti sincer si ea.
Comunitatea KeyPeople este gazduita de DailyBusiness.ro, publicatie online de business, cu circa 200.000 vizitatori unici lunar.
Daca nu ai inca cont pe KeyPeople, poti sa iti faci unul aici.