Sistemul livreaza continut clientilor la punctul de acces, sau „frontiera”, al retelei (inainte de a accesa Internet-ul -n.r.) unde mesajele pot fi mai bine controlate si orientate, au transmis oficiali ai companiei.
„Lanturile hoteliere, de restaurante sau de alta natura, au programe de loialitate pe care doresc sa le promoveze sau au marci pe care doresc sa le sustina”, a declarat Joe Brunoli, vicepresedintele de dezvoltare comerciala al Free-hotspot.com.
„Utilizand sistemul EDGE pentru a comunica intern, prin propriile retele Wi-Fi, aceste lanturi isi pot inconjura clientii cu propria lor identitate de marca sau cu propriul mesaj de marketing”, a continuat acesta.
Reteaua wireless irlandeza Free-hotspot.com a incheiat anul 2007 cu 253 de hotspot-uri active in Romania, ceea ce reprezinta o crestere de 1.846% fata de 2006, cand compania avea active 13 puncte de acces la Internet wireless in Romania, conform oficialilor companiei.
Free-hotspot.com avea la finele anului trecut 2.400 de puncte de acces la Internet (hot-spot-uri) functionale in 18 tari din Europa si estimeaza ca va inaugura pana la finele lui 2008 inca 2.600 de noi locatii, conform oficialilor companiei.