Toate aplicatiile Mfun.ro sunt gratuite, datorita partenerilor companiei care sponsorizeaza continutul aplicatiilor si care acopera toate costurile asociate cu dezvoltarea si distribuirea aplicatiilor.
Sursele de venit ale Mfun.ro provin de la clientii companiei care cumpara spatiul publicitar disponibil in aplicatii.
„Existenta reclamelor in aplicatiile MFun.ro ne permite sa oferim gratuit toate aplicatiile”, a spus pentru DailyBusiness Ioana Ciopraga, director de marketing al Mfun.ro.
Reclamele apar in pauzele de incarcare ale aplicatiei, acestea neintrerupand experienta de utilizare a aplicatiei, au specificat oficialii companiei.
Toate aplicatiile Mfun.ro sunt compatibile cu majoritatea telefoanelor Java aflate in prezent pe piata. Aplicatiile functioneaza pe telefoanele din retelele Orange, Vodafone si Cosmote, fiind necesar un mobil ce are acces la Internet, pentru descarcarea softului de pe site-ul mfun.ro.
Dezvoltarea ultimei aplicatii a Mfun.ro, Mobile Fotbal, a durat 4 luni, oficialii companiei precizand ca au investit pana in acest moment circa 10.000 de euro. Pe durata contractului cu Bergenbier, reclamele inserate in aplicatie vor fi exclusiv ale companiei producatoare de bere.
„Toate reclamele sunt controlate dinamic, ceea ce inseamna ca reclamele inserate in aplicatie vor putea reflecta mereu campania pe care partenerul nostru o are in desfasurare”, a spus Ciopraga.
Cea mai populara aplicatie Mfun.ro este Mobile News, soft pentru mobil care prezinta stiri din Romania si din afara tarii. „Estimam ca in viitorul imediat Mobile Fotbal va deveni probabil cea mai descarcata aplicatie a noastra”, a spus Ciopraga.
Alte aplicatii ale Mfun.ro sunt Mobile Business (care prezinta cursul valutar, rate ale dobanzilor, stiri economice), Mobile Ghid TV sau Mobile Horoscop.
Mfun.ro a fost lansat la finele lui 2006, cu o investitie estimata la 20.000 de dolari (circa 15.000 euro). Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 75.000 de euro.
„Vom investi in continuare, pentru ca suntem convinsi ca si piata din Romania va urma curand tendintele internationale, in care mobile marketingul detine un loc tot mai important”, a spus Ciopraga.
One Touch Info este o companie cu capital exclusiv romanesc avand patru actionari persoane fizice, printre care si Ioana Ciopraga.