Microsoft va avea astfel acces la site-ul Ciao.com, care se ocupa de comparatiile de preturi si pareri ale consumatorilor cu privire la produsele comercializate pe piata.
Internautii pot gasi pe site-ul Ciao.com peste 4 milioane de produse si 5 milioane de evaluari independente de produse, precum si raporturi privind experientele consumatorilor. Acestea sunt impartite in 20 de categorii, printre care masini, calculatoare, camere digitale, electronice, finante, calatorii sau alimente.
Tranzactia se va finaliza pana la finele anului 2008.
Aceasta este prima achizitie anuntata de Microsoft dupa esecul inregistrat de companie in incercarea de a prelua Yahoo, Microsoft cautand in continuare diferite posibilitati pentru a incerca sa depaseasca rivalul cel mai mare, Google.
Producatorul de software este pregatit sa investeasca anual cel putin 1,2 mld. $ pentru a egala segmentul de R&D al Google. La aceasta suma se adauga efortul de marketing al companiei, a decalarat luna trecuta Steve Ballmer, director executiv al Microsoft.
Gigantul software a anuntat ca va vinde operatiunile principale ale Greenfield, respectiv solutiile de sondare pe internet, care genereaza circa 75% din totalul veniturilor companiei.
Divizia vinde raspunsurile obtinute prin sondaje, care reflecta opiniile si tendintele consumatorilor, catre companiile de cercetare de marketing.