Microsoft, care se asteapta la amenzi in valoare totala de 21 de milioane de dolari, a fost de acord sa doneze o treime din aceasta suma unor organizatii caritabile care ajuta copiii exploatati. De asemenea, compania va sustine o campanie publicitara anti-jocuri de noroc, care se va derula pe parcursul a trei ani, prin acordarea de fonduri in valoare de 9 milioane de dolari.
Yahoo, care a fost amendata cu 3 milioane de dolari, va dona in plus 4,5 milioane de dolari intr-o campanie de informare a publicului asupra riscurilor carora se expun daca iau parte la pariuri sportive online.
Google urmeaza sa plateasca, de asemenea, o amenda de 3 milioane de dolari autoritatilor americane.
Intr-o declaratie, oficialii Microsoft au anuntat ca au incetat inca de acum 4 ani acceptarea contractelor pentru difuzarea acestui tip de reclame in timp ce oficialii Yahoo au spus ca nu au mai acceptat astfel de plati “de multi ani”. Google a anuntat ca a oprit difuzarea reclamelor, in mod voluntar, in aprilie 2004.