Oficialii Microsoft au spus ca printre imbunatatirile ce urmeaza a fi aduse se regasesc un sistem de cautare mai performant pentru gasirea informatiilor legate de sanatate si entertainment, introducerea unui sistem de harti, util mai ales soferilor, sau includerea unor sisteme de cautare pentru magazinele online.
Oficialii companiei au subliniat ca deja au facut pasi foarte importanti in a intelege ceea ce doresc utilizatorii si se vor conforma acestora, prin schimbari cateodata radicale in structura motorului lor de cautare.
Google a acoperit in luna august 56% din totalul cautarilor pe Internet din SUA, urmata de Yahoo, care au acoperit circa 23% si de Microsoft, cu 11%, conform companiei de analiza comScore.
Karsten Weide, analist al IDC, a subliniat ca desi noile imbunatatiri si aplicatii ar putea ajuta Microsoft sa micsoreze distanta fata de Google, aceasta va fi inca foarte mare.
„Daca o companie pregateste schimbari radicale, prin care incearca sa schimbe obiceiurile clientilor, trebuie sa dovedeasca fiabilitatea lor, faptul ca sunt mai bune decat cele precedente”, a spus Weide. „Schimbarile Microsoft nu cred ca vor aduce avantajul pe care sconteaza compania”, a conchis analistul IDC.