„Am primit de la sponsori circa 96.000 euro, iar 10.000 euro au provenit din taxa de participare a celor 160 de companii candidate. Initial, ne propusesem si am anuntat un buget de cheltuieli de 60.000 euro dar intre timp am decis sa-l extindem pana la 74.000 euro, astfel incat banii ramasi, adica profitul nostru, a fost de circa 22.000 euro”, a explicat Bortun pentru DailyBusiness.
Acesta a precizat ca profitul Millenium Communications a fost de aproape 3 ori mai mare decat cel rezultat din editia 2006, cand Millenium Communications inregistrase un profit de aproape 8.000 euro.
„Din cei 96.000 de euro, 40.000 de euro au fost costurile pentru furnizori, 24.000 de euro au reprezentat banii alocati echipei dedicate Internetics si 10.000 de euro au fost alocati echipei de productie a evenimentului”, a mai spus Bortun.
Sponsorul principal al Internetics 2007 a fost Cosmote Romania. Pe langa acesta, Internetics 2007 a mai fost sprijinit si de HP Romania si Dial Telecom, IAA Romania fiind partener al festivalului.
Bortun a mai afirmat ca de la editia de anul viitor este posibil sa mareasca taxa de participare la seminariile Internetix si sa introduca o taxa pentru participarea la gala de premiere.
„Deocamdata nu putem preciza valoarea acestor taxe. Este posibil chiar ca una dintre ele sa nu existe deloc, dar sa fie mai mare cealalta, este prea devreme sa ne gandim la aceste lucruri inca de acum”, a precizat managerul general al Millenium Communications.
Premiile Internetics au fost decernate in cadrul unei gale care a avut loc joi. Internetics 2007 a gazduit si o serie de seminarii, care au avut loc in data de 31 octombrie, si care i-au avut printre invitati si pe doi dintre membrii juriului Web Graphic, Paul Dawson, experience director la Conchango, si Hartmut Kozok, managing partner la Tribal DDB Hamburg.
In cadrul galei de premiere, Webstyler a fost desemnata Agentia Anului, MediaPro Interactiv a castigat titlul de Publisherul Anului, iar Babel Communications a castigat trofeul „Best of Show”.
Festivalul industriei online din Romania, Internetics, s-a aflat la cea de-a saptea editie si a fost organizat de compania Millenium Communications. Editia din acest an a avut ca parteneri asociatia industriei de publicitate online IAB Romania (Interactive Advertising Bureau Romania) si asociatia industriei de media, publicitate si marketing IAA Romania (International Advertising Association Romania).
Compania Millenium Communications a fost infiintata ca o agentie de PR, si are, in prezent, trei divizii separate, PR, BTL si Proiecte Proprii.