- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Mio a lansat un site de suport special pentru membri

15 May, 13:32 • Redactia DailyBusiness
Compania Mio, unul dintre cei mai mari producatori de dispozitive de navigatie portabile, a lansat un site pentru membri sai, Mio Advantage, care va oferi suport personalizat pentru produsele Mio, suport pentru service si stiri in domeniu, a anuntat compania.
Mio a lansat un site de suport special pentru membri

„Utilizatorii de GPS depind din ce in ce mai mult de site-urile producatorilor pentru suportul produs”, precizeaza anuntul companiei.

„Website-ul Mio Advantage ofera, dupa inregistrare, suport pe produs si raspuns la intrebari despre produsele pe care le detineti, urmareste reparatiile dispozitivelor, astfel incat utilizatorii pot vedea statusul acestor operatiuni, si trimite utilizatorilor continut localizat, adica oferte speciale, promotii si beneficii care se aplica in regiunea in care se afla”, se mai arata in document.

In 2008, s-au vandut circa 100.000 de GPS-uri pe piata locala, potrivit reprezentantilor Mio, principalul jucator in domeniu, cu 45% sub estimarile de la inceputul acestui an, de 180.000 de unitati. Compania detine in prezent 50% din piata locala de GPS-uri, potrivit estimarilor proprii.

Pentru anul urmator, oficialii companiei se asteapta la o crestere de 40-50% a pietei de GPS-uri, ca numar, Mio urmand sa vanda circa 70.000 de unitati. Din totalul de circa 50.000 de GPS-uri vandute in 2008, circa 30% au provenit din vanzarile online.

Pe piata din Romania, principalul concurent al Mio este Evolio.

Urmărește Daily Business pe Google News