Anul trecut, reprezentantii companiei estimasera afaceri de 28 milioane de euro in 2009 si de 13-15 milioane de euro in 2008.
„In situatia actuala, fie ea si de criza, cred ca ne vom mentine trendul ascendent din ultimii ani. Evident, nu va mai fi o crestere atat de mare, dar ne asteptam la o urcare cu 10-30% a afacerilor”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mugur Frunzetti, managing partner Grifon Group, compania care opereaza MarketOnline.
„In varianta cea mai pesimista, in cazul in care lucrurile se vor inrautati, nu atat din cauza lipsei de cerere de pe piata, ci din cauza lipsei ofertei, pentru ca multi furnizori vor avea de suferit, estimez minim o stagnare a afacerilor la nivelul din 2008”, a adaugat Frunzetti.
Potrivit acestuia, cea mai afectata va fi piata de retail clasic, deoarece implica mult mai multe costuri. „Piata de retail online isi va mentine nivelul actual si cred ca va reusi sa captez tot ce pierde retailul clasic”, a precizat Frunzetti.
In 2008, MarketOnline a raportat afaceri de 13,3 milioane de euro, in crestere cu 142% fata de cele 5,5 milioane de euro raportate anul precedent, si o marja bruta de adaos comercial mediu la produsele comercializate de 8,8%, de la 5% raportat in 2007.
Principalii concurenti ai MarketOnline sunt eMag, care acopera circa 70% din piata de retail online autohtona, PCGarage, PCFun.ro si Cel.ro.