Parteneriatul dintre cele doua parti a presupus plata unei sume de bani din partea Netbridge, proprietarul MyJob.ro, catre Gsp.ro, conform lui Roman. Contactati de catre DailyBusiness, reprezentantii Netbridge nu au oferit detalii in legatura cu acest subiect.
MyJob.ro este al doilea portal de recrutare din Romania, cu 115.000 vizitatori pe saptamana. Piata este dominata de eJobs.ro, cu aproape 600.000 de vizitatori pe saptamana. Miza parteneriatului ar putea sta in valorificarea in folosul MyJob.ro a fluxului de vizitatori generat de Gazeta Sporturilor, care este cel mai citit site din Romania conform Trafic.ro, cu peste 1 milion de vizitatori saptamanal.
Sorin Danilescu, directorul de dezvoltare al Gsp.ro, care s-a ocupat de implementarea proiectului, motiveaza aceasta colaborare prin avantajele serviciilor externalizate: acestea pot fi de doua ori mai eficiente decat cele in-house, atat ca timp de dezvoltare, cat si ca volum al costurilor.
„Am lucrat doar 3 zile pentru acest proiect, iar costurile au fost nesemnificative, serviciul avand avantaje pentru ambii parteneri”, a declarat Danilescu.
Potrivit acestuia, inca nu s-a realizat o estimare a traficului pe care il va genera serviciul.
„Traficul depinde de promovare, iar noi avem resurse in acest sens. Serviciul l-am lansat de o saptamana, inca nu am facut o analiza detaliata in termeni de trafic”, a adaugat Danilescu. El a lucrat anterior in cadrul trustului MediaPro, unde a implementat pe portalul Apropo.ro mai multe parteneriate de acest gen, dintre care unul tot cu MyJob.ro, precum si un alt serviciu dedicat pietei imobiliare.