NBC va experimenta diferite tipuri de publicitate, de la spoturile de 30 de secunde pana la reclamele oferite in incinta magazinelor. In felul acesta, advertiserii isi vor putea alege pe parcurs cele mai eficiente tipuri de publicitate, a explicat Salil Dalvi, general manager al platformei wireless NBC Universal.
Saptamana trecuta, NBC a lansat pe telefoanele mobile programe cu maxima audienta, precum „Heroes”, prin serviciile MobiTV si Verizon Wireless Media FLO.
In aceeasi perioada, oficialii MTV Networks au declarat ca au incheiat contracte cu Pepsi Cola si Intel Corp. prin care devin sponsori ai posturilor de televiziune pe telefoanele mobile MTV si Comedy Central, fiind astfel prima oara cand reteaua de televiziune muzicala vinde reclame in timpul programelor sale pe telefon.
Piata de publicitate pe telefoane mobile in SUA a ajuns anul trecut la 421 de milioane de dolari (314,72 mil. euro) si va creste pana la 4,8 miliarde de dolari (3,58 mld. euro) pana in 2011, conform companiei de cercetare de piata eMarketer.
Numarul de abonati la serviciile video TV pe telefon in SUA a crescut pana la 6,2 milioane la sfarsitul anului 2006, de 2,48 de ori mai mult fata de inceputul aceluiasi an, conform firmei de cercetare a pietei de telefonie mobila Telephia.
Gradul de penetrare al televiziunii pe telefoanele mobile ar putea ajunge anul acesta la un procent cu doua cifre, estimeaza analistii din SUA.