NetPlaza s-a lansat in luna iulie a acestui an, prin reunirea mai multor site-uri, precum NetAfaceri.ro, NetAuto.ro, NetDirector.ro sau NetAnunt.ro, toate acestea apartinand companiei Dual Design.
„Pana in prezent, nu am urmarit sa monetizam NetPlaza, dar incepand cu ultimul trimestru al lui 2007 si inceputul lui 2008 vom incepe sa inseram reclame pe portal si sa atragem fonduri din anunturile de angajare postate de companii”, a spus Mares.
Acesta a precizat ca orice companie poate posta gratuit anunturi de angajare pe NetJobs.ro, dar exista si o sectiune de anunturi preferentiale, acestea urmand a fi afisate inaintea celor gratuite. Costul anunturilor premium variaza de la 29 de lei pana la 99 de lei pe luna.
In prezent, exista peste 200 de locuri de munca disponibile pe NetJobs.ro, cele mai multe posturi fiind disponibile in domeniile finante/contabilitate, vanzari sau marketing.
NetPlaza.ro are peste 20.000 de vizitatori unici pe saptamana, conform datelor furnizate de Trafic.ro, aflandu-se pe locul 33 in sectiunea Cautare/Portal.
„Scopul nostru este ca pe termen scurt-mediu, intr-un an sau doi, sa atingem locul 5 pe aceasta sectiune”, a spus Mares. Acesta a precizat ca in prima faza va investi pana in 10.000 euro pentru promovarea online a NetPlaza.ro, urmand ca ulterior, in functie de rezultate, sa lanseze si o campanie outdoor, prin afise stradale.
„Cred ca o estimare realista a veniturilor as putea sa fac in aproximativ 2-3 luni, este inca prea devreme”, a spus Mares.
In ultima perioada s-au lansat mai multe site-uri online, cum ar fi Profesiionline.ro sau StudJobs.ro, adaugandu-se liderilor de piata pe acest segment BestJobs.ro si eJobs.ro.
Conform lui Calin Fusu, director general al grupului Neogen, care detine site-ul de recrutare BestJobs, piata locala de anunturi de recrutare online va creste cu circa 50-65% pe an in urmatorii doi-trei ani, urmand sa ajunga la o valoare de circa 5 milioane de euro in 2008.