Evolutia veniturilor se va datora cresterii organice si nu atat eventualelor achizitii. Eforturile companiei se vor concentra pe crestera traficului pe site-urile New York Times prin atragerea de noi cititori fideli.
Achizitia portalului de informatii About.com in 2005 a ajutat New York Times mai ales prin folosirea tehnologiei de organizare a informatiei in site-urile publisherului, a mai declarat Janet Robinson.
„Tehnologia About.com ne-a ajutat prin optimizarea continutului pentru cautari, atragand astfel mai multi vizitatori”. Managerul a mai vorbit si despre beneficiile parteneriatului cu compania de recrutare online Monster.com, prin care 19 ziare ale New York Times prezinta anunturi de angajare alaturi de sigla Monster pe site-uri comune.
In 2006, veniturile din vanzarea de spatiu publicitar pe Internet au reprezentat 8% din cifra de afaceri a companiei. In anii 2004 si 2005 ponderea fusese de 4%, respectiv 6%. Cu toate ca anul acesta cresterea va fi substantiala, ritmul de crestere s-a incetinit fata de anul trecut, cand a fost de 41,2%.