La aceasta intrebare, 85% dintre cei 27.000 de respondenti au spus ca prefera ca serviciile pe care s-au obisnuit sa le primeasca gratuit sa ramana asa.
Cu toate acestea, „in detalii rezida oportunitatile”, subliniaza studiul Nielsen. Intrebati daca ar fi dispusi sa plateasca pentru continut mai nisat, participantii la studiu au subliniat ca sunt, intr-adevar, mai dispusi sa investeasca pentru anumite categorii aparte.
Pe de alta parte, continutul creat de utilizatori precum blogurile, podcast-uri sau videoclipurile filmate de amatori vor convinge mai greu utilizatorii sa plateasca.
La o prima vedere, studiul Nielsen pare a aduce vesti bune companiilor de media care cauta din ce in ce mai multe surse de remuneratie alternative, intrucat consumatorii par mai dispusi sa plateasca pentru ziarele si radio-urile online, decat alternativele generate de consumatori.
Cu toate acestea, din studiul Nielsen a reiesit ca aproape 8 din 10 useri nu ar continua sa intre pe un site daca acesta cere bani pentru informatii pe care le-ar putea gasi in alte parti, gratuit.
Cu alte cuvinte, daca o organizatie media nu ofera multe stiri in exclusivitate, a cere bani pentru accesarea site-ului s-ar putea dovedi o batalie pierduta inca din start.
Dumneavoastra pentru ce servicii ati fi dispus sa platiti pe Internet?