„Toate site-urile Nokia din lume sunt in curs de relansare. Si la cel din Romania inca se lucreaza, in vederea optimizarii sale”, a spus un oficial al Nokia Romania.
Conform oficialilor Nokia, noul site ofera functii de navigare optimizate, acces mai usor la informatie si un continut mai divers.
„Piesa de rezistenta o reprezinta instrumentul de cautare si comparare, care simplifica accesul vizitatorilor la telefoanele preferate, precum si compararea acestora cu alte modele, pentru a le permite luarea unei decizii avizate”, a declarat Greig Williams, managing director Nokia pentru Ungaria si Romania.
Pe langa instrumentul de cautare si comparare, website-ul Nokia include o noua sectiune care permite utilizatorilor sa localizeze magazinele care comercializeaza produse Nokia – fie magazine Nokia, fie magazine ale partenerilor din retail si ale operatorilor sau puncte de service autorizate. Sectiunea de Suport si software a fost si ea imbunatatita.
Conform ultimului studiu realizat de Nokia, majoritatea vizitelor pe site-ul Nokia.ro au ca scop informarea cu privire la produse. Jumatate dintre respondenti au declarat ca viziteaza website-ul pentru a se documenta despre un anumit telefon, majoritatea dintre acestia fiind interesati de cele mai recente modele disponibile.
„Utilizatorii care acceseaza informatii legate de modele recente de telefon sunt si cei mai multumiti de experienta oferita de website, in timp ce utilizatorii care au cautat informatii de asistenta si reparatii au declarat ca serviciile dedicate necesita optimizari. Modul de navigare in interiorul paginii a fost considerat mai important decat designul sau alte elemente de continut”, a mai spus Williams.
Compania finlandeza Nokia a inregistrat in al treilea trimestru un profit net de 1,56 mld.$, aproape dublu fata de aceeasi perioada a lui 2006 cand compania inregistra profit de 845 mil. $. Vanzarile companiei au crescut in trimestrul trei 2007 cu 28%, pana la 12,9 mld.euro.
Nokia a inregistrat in al treilea trimestru o cota de piata in crestere cu trei procente, pana la 38,1%, fata de anul trecut cand a avut 35,1%.
Greig Williams a estimat anterior pentru DailyBusiness ca in al doilea semestru Nokia Romania va inregistra o „crestere puternica, de doua cifre”, fata de aceeasi perioada a lui 2006, neoferind insa cifre mai exacte.