Va invitam in continuare sa semnalati pe adresa [email protected] cele mai noi proiecte online generatoare de venituri pe care le cunoasteti.
Xerox Romania a lansat pe o pagina dedicata software-ul Xerox Print Advisor, care identifica pentru clienti solutii eficiente de imprimare, pentru a reduce costurile companiilor.
„Software-ul Print Advisor de la Xerox identifica solutiile optime de imprimare disponibile pe piata si, prin intermediul unui pop up discret, prezinta utilizatorilor sugestii de reducere a costurilor”, sustin oficialii filialei locale a companiei.
Softul este gratuit pentru cei care detin seria de multifunctionale Xerox ColorQube 9200 si poate fi folosit in orice retea de echipamente, fara a fi nevoie de sisteme hardware suplimentare sau de alte schimbari.
„Print Advisor permite utilizatorilor sa tipareasca documente in cel mai eficient mod posibil”, afirma Victor Tataru, office solutions marketing manager, Xerox Romania si Republica Moldova. „Softul ofera utilizatorilor o analiza completa despre cum pot fi reduse costurile, care sunt cele mai eficiente optiuni valabile, raportand rezultatele obtinute”, completeaza acesta.
Software-ul se descarca gratuit de pe site-ul office.xerox.com, se instaleaza cu ajutorul wizard-ului, dupa care se poate trimite o prima comanda de imprimare catre multifunctionalul ColorQube, de exemplu. Dupa instalare, utilizatorii pot folosi multifunctionalul fara nicio schimbare, in timp ce Print Advisor va identifica cele mai optime solutii de imprimare valabile si va raporta economiile pe care le face utilizatorul, urmarindu-i recomandarile.
Cosmote Romania a creat un nou studio de comunicare pentru a promova, prin videoclipuri publicitare, produsele sale adresate segmentului prepaid. Platforma de comunicare Cafe 076 – cum este denumita de companie – va fi prezentata in viitoarele reclame TV, dar cel mai probabil, vor fi plasate si pe Internet, dupa cum au declarat reprezentantii companiei, pentru DailyBusiness.ro.
Retelele sociale devin din ce in ce mai importante pentru marile corporatii cu prezenta in Romania. Astfel, Mercedes-Benz Romania a lansat propria pagina de Facebook. Intr-o saptamana, compania a atras circa 1.500 de persoane pe pagina proprie. Compania promite ca pe aceasta pagina, fanii „vor putea gasi informatii si detalii cu privire la cele mai noi tehnologii si automobile Mercedes-Benz, cat si despre actiunile de promovare derulate la nivel national”.
BestJobs.ro a lansat sectiunea Evenimente, un nou instrument de promovare pentru organizatorii de evenimente precum si o noua oportunitate pentru utilizatori de a afla ce conferinte, targuri, traininguri au loc in orasul lor.
„Evenimentele reprezinta sursa de informatii necesara ce se adauga posibilitatilor de networking si dezvoltare profesionala existente deja pe site. Ca si utilizator vei putea sa iei parte la evenimente la care contactele tale sau potentiali parteneri participa si vei putea stabili legaturi atat de importante in cariera ta”, spune Zoltan Bodo, product manager BestJobs.ro. Organizatorii pot adauga gratuit evenimentele pe site.
Compania CDD Relocation, specializata in mutari locale si internationale a lansat oficial noua versiune a site-ului propriu. Compania spera ca prin aceasta relansare sa fluidizeze si sa eficientizeze relatia cu clientii. CDD Relocation este afiliata cu organizatii internationale de mutari precum IAM (International Association Of Movers) si FEDEMAC (European Movers ).
Totodata, firma de turism Splendid Voiaj a anuntat lansarea site-ului de profil Travelsplendid, urmand ca in viitorul apropiat sa mai lanseze un proiect ce va permite rezervari in timp real.