Proiectul Measurement of Interactive Audience Project (MIA Project) este sustinut de toate organizatiile IAB din Europa, printre care si Romania, dar si de organizatiile IAB Chile, IAB Australia, IAB SUA si IAB Canada.
Alison Fennah, directorul executiv EIAA, a afirmat ca acest proiect este realizat, in mare parte, pe fondul cresterii activitatii internationale de cumparare si planificare de spatiu media la marii publisheri.
„Pietele locale se dezvolta si EIAA a observat o crestere a activitatilor internationale de cumparare si planificare de spatiu media la marii publisheri si la retelele internationale. Prin urmare, este momentul perfect pentru a realiza o masuratoare la nivel local si la nivel international”, a declarat Alison Fennah.
Internet Advertising Bureau (IAB) este o asociatie care sustine si promoveaza industria online la nivel international. In Europa, IAB are sucursale in 15 tari, printre care si Romania. Printre membrii IAB se numara AOL, aQuantive, AT&T, Cartoon Network, Condé Nast Media Group, Google, MTV si Reuters.
European Interactive Advertising Association (EIAA) este o organizatie pan-europeana care sustine marketingul interactiv si vanzarea de publicitate online. Printre membrii EIAA se numara Microsoft Digital Advertising Solutions, Orange, Yahoo Europe, AOL Europe, AdLINK Group, DoubleClick si Tiscali.