In prezent, numarul saptamanal de vizitatori ai ProSport.ro este de peste 650.000, in timp ce GazetaSporturilor.ro inregistreaza un numar de peste 720.000 de vizitatori, conform datelor furnizate de Trafic.ro.
Cele doua site-uri ocupa primele doua pozitii din categoria „Stiri/Mass Media”, respectiv locul doi si trei in clasamentul general, unde sunt depasite de portalul Neogen.
„Pana la finele anului, vom inaugura inca doua site-uri, care tin de ProSport.ro, in incercarea de a creste veniturile din publicitate”, a spus pentru DailyBusiness Lucian Lipovan, redactor sef al editiei online a ziarului.
„Deocamdata, la numarul de afisari pe care le avem, nu exista destul spatiu pe site pentru a pune toate banerele publicitare cu care am putea avea contracte”, a spus Lipovan.
Oficialii companiei nu au precizat cat au investit in relansarea site-ului si nici la ce valoare se ridica veniturile din publicitatea online, Lipovan precizand insa ca este un nivel „foarte satisfacator”.
Unul dintre cele doua site-uri nisa ar putea fi special realizat pentru transmiterea live a evenimentelor sportive, in timp ce profilul celui de-al doilea nu a fost precizat. Competitiile sportive vor fi transmise ori in format video, atunci cand compania detine drepturile, ori sub forma de comentariu-text, insotit de fotografii actualizate pe masura ce meciul se desfasoara.
Lipovan a explicat ca noile servicii reprezinta o metoda de a disocia continutul deja prezent pe site, pentru a-l face mai vizibil.
„Detasarea acestor servicii incepe sa devina din ce in ce mai necesara, din cauza faptului ca site-ul este plin de stiri, aglomerat, fiind greu cateodata sa scoatem in fata meciurile transmise in direct”, a spus Lipovan.
In urma relansarii de luni dimineata, design-ul site-ului a fost schimbat, s-a introdus un meniu particularizat, prin care la fiecare deschidere a site-ului vor aparea stiri despre un anumit club din Romania, daca cititorul doreste acest lucru. Totodata, a fost extins sistemul video, acesta accesandu-se mai repede prin fisiere asemanatoare cu cele de pe site-ul YouTube si s-a adaugat un sistem de alerte prin e-mail, a spus Lipovan.
Designul site-ului a fost realizat de compania 648 si dezvoltat de Run Solution. Nu a fost angajat nici un om in plus special pentru relansare, a spus Lucian Lipovan, specificand ca la proiect au lucrat aproximativ 10 persoane.