Google si-a crescut cota fata de aprilie cu 0,5 puncte procentuale. Motorul Yahoo a atras 20,4% dintre cautari, in scadere cu 0,1 puncte procentuale in timp ce Microsoft a atras 8,2% din totalul cautarilor realizate in SUA in aprilie, in scadere tot cu 0,1 puncte procentuale.
Google a acumulat 9,5 mld. cautari in aprilie, urmat de Yahoo cu 3 mld. cautari, si 1,2 mld. cautari pe motoarele de cautare Microsoft.
Pe segmentul retelelor sociale, cautarile pe site-ul MySpace au crescut cu 15%, pana la 658 milioane, in timp ce pe Facebook acestea au scazut cu 28%, pana la 176 milioane.
Pe segmentul de e-commerce, pe Amazon.com, cel mai mare retailer online din lume, s-au inregistrat cu 2% mai putine cautari in aprilie, pana la 188 milioane. Concurentul eBay, cel mai mare portal de licitatii online din lume, a atras cu 20% mai multe cautari in aprilie decat in luna martie.