Mai multi utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin care erau anuntati ca au castigat un premiu oferit de Coca-Cola. Pentru a intra in posesia acestuia, li se solicita cumpararea unui cod de reincarcare valorica a cartelelor telefonice si, ulterior, apelarea anumitor numere de telefon si comunicarea codului.
In 2006, compania a mai fost tinta unor atacuri phishing, la acea data fiind vorba de e-mail-uri in care clientilor li se promiteau premii substantiale (masini).
„Sistemul Coca-Cola din Romania nu este asociat in nici un fel cu aceste SMS-uri, iar numele marcii Coca-Cola este folosit fara acordul nostru. Recomandam consumatorilor sa nu raspunda acestor mesaje si sa nu furnizeze informatii personale sau coduri de reincarcare valorica pentru cartelele de telefonie mobila. Daca au raspuns deja unor mesaje de acest tip, le recomandam sa intrerupa comunicarea cu sursa lor si sa contacteze autoritatile competente, respectiv cea mai apropiata unitate de politie, pentru a se informa asupra modului in care trebuie sa procedeze pentru a reclama aceasta tentativa de frauda si pentru a isi proteja informatiile personale”, a transmis Coca-Cola Romania.
In cadrul promotiilor organizate de catre Coca-Cola HBC in Romania, exista intotdeauna un regulament oficial publicat la data lansarii promotiei respective si, in acelasi timp, informatiile din regulamentul oficial sunt rezumate si pe eticheta produselor care participa la promotia respectiva.
Alte companii care s-au confruntat cu atacuri similare sunt Raiffeisen Bank, Altex, Dacia sau BCR.