Revista este disponibila pe site-ul motorplay.ro putand fi descarcata si „rasfoita” pe calculator de catre cititori. Publicatia are 213 pagini oferind text, sunet, video si foto intr-un singur format si va aparea o data pe luna.
„Speram ca in 3-6 luni sa ajungem la cel putin 15.000 de download-uri pe editie, in conditiile in care estimam ca vom avea mai multi cititori direct pe site, decat download-uri”, a continuat Iagamos.
Veniturile motorplay.ro vor proveni din reclame online, a mai spus Iagamos.
„Investitia noastra in acest proiect a inceput undeva prin noiembrie – decembrie”, a continuat sursa citata. „In acest moment motorplay.ro este actualizat zilnic si se vrea doar un suport pentru Motor Play e-magazine”.
Adrian Mihaltianu, reprezentant al unui alt site auto, drive-test.ro, considera ca un astfel de proiect este binevenit, dar ca se potriveste mai degraba cu formatul de dimensiuni reduse al echipamentelor mobile.
„Formatul revistei este putin lizibil pe ecranul unui calculator, consider ca ar putea fi buna pentru dispozitivele mobile”, a spus Mihaltianu.
„Exista utilizatori de dispozitive mobile cum ar fi iPhone care ar putea profita de existenta acestei reviste, prin lecturarea ei in metrou sau autobuz”, a continuat Mihaltianu. „Pe viitor, in Romania vor aparea mai multi furnizori de continut multimedia pentru dispozitive mobile, ei existand deja pe piete mai mari cum ar fi Marea Britanie”.
Mihaltianu este de parere ca cele 15.000 de download-uri intr-o perioada de 3-6 luni sunt un obiectiv realizabil, cu conditia ca revista sa ramana gratuita.
Firma Implement Studio, care a lansat proiectul Motorplay, a inregistrat o cifra de afaceri de 56.917 lei in 2006, avand un profit net de 22.684 lei, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante.