„Vrem sa construim un produs care sa stea in picioare, ceva deosebit, creativ. In acest scop am cooptat, sustin eu, pe cei mai buni – o echipa de management competenta, dar si artisti precum Artan, solistul trupei Timpuri Noi sau DJ Gojira”, a spus Musat pentru Daily Business.
Televiziunea transmite online scurte emisiuni de lifestyle si divertisment.
Musat nu a dorit sa dezvaluie numele managerilor sau actionarilor companiei, spunand doar ca unul dintre manageri este fost director la o firma de publicitate din SUA. Pe de alta parte, Musat, care are experienta ca jurnalist in Romania, a precizat ca cea mai mare parte din investitia de aproape 200.000 euro a mers in directia echipei si abia apoi in produsele IT si in mijloace de filmare.
„Am reusit sa formam o echipa de circa 20 de oameni, cu care filmam cam 2-3 materiale noi pe zi”, a precizat Musat.
Televiziunea online HappyFish.ro ofera acces, pe baza de invitatie de la alti utilizatori sau pe baza inscrierii pe o lista de asteptare in pagina de login, la 4 canale si 12 emisiuni a cate circa 3 minute fiecare.
„Este important ca in prima faza sa limitam accesul userilor pe HappyFish.ro. Fiind vorba de video si de Internet, daca ar deveni prea aglomerat, lucrurile ar putea incepe sa se miste prost”, a spus Musat, precizand ca in prezent, varianta test a HappyFish are circa 1.000 de utilizatori inregistrati.
Dragos Musat a precizat pentru DailyBusiness ca in prima faza HappyFish.ro se bazeaza pe finantare externa, dar ca vor exista si surse de venit proprii, neoferind insa exemple concrete.
„Nu dorim sa enervam oamenii cu publicitate clasica, care sa apara in programele TV la inceput, sau chiar sa le obtureze ecranul pe parcursul emisiunilor. Vor exista forme de publicitate alternative, dar nu pot oferi acum amanunte”, a spus acesta.
Acesta a precizat ca in primul an dupa lansare se asteapta la venituri „minime”.
„Unul din principiile noastre fundamentale e enuntat asa: `Noi nu enervam lumea`. Asadar oricare ar fi sursele de venit ele trebuie sa se bazeze pe o valoare reala data vizitatorului”, a spus acesta.
„Happy Fish are o abordare simpla – un produs foarte bun se vinde. Asta inseamna trei lucruri: primul dintre ele ar fi sa-ti cunosti audienta, al doilea inseamna creativitate si al treilea implica calitate in executie. Ceea ce in ultima instanta inseamna o echipa foarte buna. Focusul nostru a fost de la inceput echipa”, a completat Musat.
Acesta a precizat ca in prezent, punctul central al activitatii echipei din spatele televiziunii online este doar HappyFish, urmand ca, in 2008, sa dea curs si altor proiecte. Acesta nu a precizat insa despre ce proiecte ar putea fi vorba.
In ceea ce priveste evolutia televiziunilor online in Romania, acesta este de parere ca, in termeni de audienta, acestea vor putea concura de la egal la egal cu televiziunile clasice.
„Potentialul televiziunilor online din Romania este foarte mare. Credem ca evolutia va fi exploziva, iar televiziunile online vor concura de la egal la egal in 2-3 ani, in termeni de audienta, televiziunile clasice”, este de parere Musat.
„In momentul de fata majoritatea abordarilor online vizeaza trafic masiv cit mai repede (sa scoatem repede bani din publicitate). Noi vrem crestere de trafic treptata, bazata insa pe loialitate”, a mai spus Musat.