Facebook a inceput sa accepte inregistrari ale unor domenii personalizate la miezul noptii (fusul orar in care este inclus New York-ul – n.r.), pe 13 iunie. In 15 minute, mai mult de 0,5 milioane de utilizatori au accesat serviciul, a declarat Larry Yu, purtator de cuvant al Facebook.
Facebook, cea mai populara retea sociala din lume, a subliniat ca serviciul este menit sa ajute utilizatorii sa devina mai populari pe Internet. Astfel, utilizatorii care au profitat de oferta Facebook au in prezent adrese simplificate de forma http://www.facebook.com/numeutilizator. Anterior, aceasta adresa era urmata de o insiruire de semne si cifre greu de amintit.
„Noul URL personalizat al Facebook este ca o destinatie personala, casa ta pe Web”, au declarat oficiali ai companiei pe blog-ul Facebook.
Noile URL-uri sunt de asemenea indexate mai bine pe motoarele de cautare.
Facebook, fondata in 2004 de studentul Mark Zuckerberg, incearca in prezent sa isi consolideze pozitia de lider al retelelor sociale ce are peste 200 milioane de oameni inscrisi. Compania genereaza venituri din vanzarea de publicitate.
Facebook a atras luna trecuta o investitie de 200 mil. $ de la compania ruseasca Digital Sky Technologies, evaluand compania la 10 mld. $.