- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Opt lucruri pe care brandurile trebuie sa le faca pentru a profita mai eficient de reteaua Facebook

28 Jul, 16:14 • Redactia DailyBusiness
Brandurile au in general un comportament imatur si haotic pe reteaua sociala Facebook, acestea neluand in calcul faptul ca portalul pune la dispozitie mai multe facilitati ce ar putea duce la o vizibilitate mai mare a brandurilor si implicit la un succes superior al acestora pe reteaua americana, rezulta dintr-un studiu publicat recent de compania de consultanta Altimeter.
Opt lucruri pe care brandurile trebuie sa le faca pentru a profita mai eficient de reteaua Facebook

In ciuda faptului ca 45% dintre marketerii intervievati la nivel mondial au spus ca Facebook reprezinta prioritatea numarul unu a companiilor pe care le reprezinta, cei mai multi dintre acestia nu au pus la punct o strategie clara pentru a se evidentia pe aceasta retea.

Compania Altimeter Group a cercetat 34 de vendori, agentii si experti pentru a determina criterii pentru ca brandurile companiilor sa profite cat mai mult de prezenta pe retelele sociale. DailyBusiness.ro le sintetizeaza mai jos, putand accesa intreg studiul aici.

1. Creati expectative reale pentru comunitatea care va urmareste. Brandurile trebuie sa sublinieze frecvent ce subiecte vor fi abordate pe pagina Facebook – daca este vorba de stiri, informatii „de background”, suport tehnic sau pur si simplu un loc unde clientii pot socializa si a-si spune parerea.

2. Creati o pagina care sa fie cat mai familiara si sa atraga fani si implicit potentiali clienti. Puteti incarca noi background-uri, trebuie completat profilul companiei in cele mai mici amanunte, logo-ul brandului trebuie sa fie vizibil si sa ramana intiparit in memoria vizitatorilor.

3. Fii tot timpul la curent. Pe Facebook brandurile trebuie sa interactioneze constant cu utilizatorii, sa ofere feedback periodic, sa nu lase sa treaca timp pana la postari.

4. Fii autentic, uman. Interactiunile trebuie sa fie cat mai relaxate, nu cu ton agresiv sau superior. Posturile trebuie scrise la persoana intai, pe ton conversational.

5. Participa la dialoguri. Nu lasa sa discute doar fanii paginii, implica-te in dialoguri. Acestea maresc increderea si familiaritatea in brand.

6. Fii eficient si foloseste-te de feedback-ul fanilor. Nu lasa sa treaca pe langa tine idei care ar putea imbunatati vizibilitatea brandului, un produs sau serviciu. Uneori cele mai bune idei vin chiar de la clienti/fani. Incurajeaza interactiunea dintre useri.

7. „Pune gaz pe focul” promovarii word of mouth. Este cea mai ieftina modalitate de a-ti face cunoscut brandul. Incepe prin a spune fanilor sa sugereze si altora sa urmareasca pagina brandului, sa se aboneze la newslettere. Nu trebuie sa se foloseasca un ton imperativ.

8. Solicita ca fanii sa si actioneze. Majoritatea brandurilor „uita” sa solicite fanilor sa si consume produsele companiei, sa viziteze site-urile sau sa devina clienti ai unor servicii, pe langa a comenta pe Facebook.

Pe acest subiect a scris si Cristian Manafu pe pagina personala.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu în Ajunul Crăciunului
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu ...
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține gospodine
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține ...
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă la scurt timp de la publicare. Dezvăluirile fotografului Familiei Regale
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă ...
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de patiserie de Crăciun
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de ...
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat și el, prea devreme”
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat ...
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu se aștepta la un asemenea răspuns
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu ...
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare la centrale
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare ...
Lucian Romașcanu, purtătorul de cuvânt al PSD: „Duminică sunt consultările de la Cotroceni. Apoi anunțăm propunerea de premier”
Lucian Romașcanu, purtătorul de cuvânt al PSD: „Duminică sunt consultările de la Cotroceni. ...