„Investiile in noul magazin online Orange sunt semnificative si cumuleaza dezvoltarile privind platforma de e-commerce si interfata pentru utilizator, la care se adauga serviciile consultanta si mentenanta, precum si investitiile in campania de comunicare”, a declarat Robert Anghel, Online Product Manager Orange Romania.
In prima etapa a proiectului, Orange colecteaza atat opiniile specialistilor cat si pe cele ale utilizatorilor obisnuiti cu privire la functionalitatile, simplitatea de navigare si comanda, designul si ofertele noului magazin online. In urmatoarea etapa, Orange va premia si implementa cele mai bune idei exprimate de utilizatorii site-ului.
Toti utilizatorii au posibilitatea sa trimita feedback prin intermediul unei aplicatii dedicate, urmand ca propunerile fezabile sa fie implementate, iar cele mai bune sa fie premiate.
Membrii juriului sunt Ionut Oprea, Razvan Exarhu, Radu Ionescu, Victor Kapra si Robert Anghel, iar premierea va avea loc pe 30 iunie la Orange Concept Store.
Site-ul Orange Romania a avut 512.796 de vizitatori unici in luna mai, potrivit datelor disponibile pe site-ul de monitorizare SATI, si 14,09 milioane de afisari. Site-ul Vodafone Romania, principalul concurent al Orange Romania, a avut 491.777 de vizitatori unici in aceeasi luna, si 4,76 milioane de afisari, potrivit aceleiasi surse.