In prezent, abonamente noi pot fi facute pe Internet doar de catre clientii deja existenti.
Modalitatea prin care noii clienti Orange vor putea incheia abonamente online este in curs de definire, au declarat oficialii companiei, fara a oferi informatii suplimentare.
In cazul clientilor existenti, procesul de cumparare a abonamentelor online si telefoanelor se poate desfasura in totalitate pe site.
Pana la finele lui 2008, Orange Romania va lansa si facilitatea de cumparare online a abonamentelor de date si a pachetelor complete de acces mobil la Internet cu laptop-uri. In prima faza, aceasta facilitate va fi disponibila doar pentru clientii existenti ai companiei, a declarat pentru DailyBusiness.ro Oana Solca, Web Shop & Web Care marketing manager Orange Romania.
Tot pana la sfarsitul anului in curs, oficialii companiei au declarat ca vor facilita reincarcarea online, cu cardul, din Orange Web Shop, a conturilor Orange PrePay de catre cei care nu sunt clienti Orange.
Cele mai bine vandute produse pe portalul Orange.ro
Din Orange Web Shop, clientii pot achizitiona telefoane, accesorii mobile, produse PrePay, materiale promotionale si abonamentele online. Oficialii companiei au subliniat ca cele mai bine vandute produse sunt telefoanele comercializate din programul de fidelizare Orange Thank You.
„Exista, insa, si seria tranzactiilor online efectuate prin intermediul Orange Web Care, aplicatia de administrare online a contului de client Orange. Prin Orange Web Care clientii pot plati factura, pot reincarca un cont PrePay sau pot cumpara optiuni si servicii Orange. Din aceasta gama de tranzactii, cele mai folosite sunt plata facturii online si reincarcarea PrePay”, a declarat Oana Solca.
Cele mai accesate pagini de pe site-ul Orange.ro sunt cele care contin informatii despre produse si servicii, programul de fidelizare Orange Thank You, Orange Web Shop si oferta de achizitie de abonamente Orange. Dintre acestea, cele mai des vizitate sectiuni sunt cele de telefoane, Orange Student, iPhone, sectiunea cu informatii despre roaming si sectiunea dedicata serviciului Mesaje Multimedia, conform oficialilor companiei.
„Daca ne referim doar la Orange Web Shop (deci excluzand reincarcarile online si plata facturii), ponderea vanzarilor online este de 1% in comparatie cu totalul vanzarilor de produse si servicii Orange. Ne propunem ca pana la sfarsitul anului sa dublam aceasta pondere”, a mai spus Solca.
„Este de asteptat ca in urmatorii doi ani operatorii de telecomunicatii sa isi extinda portofoliul de produse si servicii disponibile prin pe canalul alternativ de vanzari online. Segmentul cu cel mai mare potential de crestere va ramane segmentul telefoanelor mobile, deoarece, daca le vor cumpara online direct de pe site-urile operatorilor, clientii vor beneficia de campaniile promotionale si de oferte exclusive online”, a mai precizat Oana Solca de la Orange Romania.
Recent, Orange Romania a anuntat ca este in cautarea unei agentii interactive pentru a creste vanzarile online pentru serviciile si produsele companiei, prin intermediul marketing-ului online.
In cazul operatorului Romtelecom, lider pe piata autohtona pe segmentul de telefonie fixa, cele mai bine vandute produse si servicii pe online sunt ClickNet, urmat de Dolce si de serviciile de voce, conform oficialilor companiei.
In luna iunie, cele mai accesate pagini de pe Romtelecom.ro au fost cele dedicate persoanelor fizice, urmate de pagina „informatii utile”, conform reprezentantilor companiei autohtone.
Contactati de catre DailyBusiness.ro, reprezentantii Vodafone si UPC nu au facut comentarii pentru acest articol.