De asemenea, sectiunea permite ca utilizatorii sa puna intrebari si sa primeasca raspunsuri de la angajatii Orange Romania.
Review-urile de produs si comentariile pot fi consultate atat pe site-ul dedicat al carui link puteti sa il accesati mai sus, cat si in dreptul fiecarui produs din magazinul online.
Prezentarea produselor din magazinul online va include si lista accesoriilor compatibile cu acestea. De asemenea, pe pagina fiecarui produs este disponibil butonul de „share” catre canalele de socializare Yahoo Messenger, Facebook, Twitter, De.li.cious si My Space, pe care utilizatorii site-ului il pot activa pentru a-si anunta prietenii de aparitia unui produs nou sau de publicarea unei informatii utile. Site-ul va gazdui inclusiv prezentari ale unor produse care urmeaza sa fie lansate de catre Orange.
„Site-ul de review-uri este un instrument care va permite utilizatorilor sa ia cea mai buna decizie de cumparare in functie de recomandarile facute de alti utilizatori, dar si de expertii Orange care isi vor publica opiniile despre produse si vor raspunde la intrebari”, spun oficialii operatorului telecom.
Pentru a-i motiva pe utilizatori sa comenteze, Orange va oferi celor mai activi vouchere de reducere la cumpararea de servicii si produse din magazinul online, pe baza unui sistem de punctare a activitatii lor pe site. . In functie de numarul de puncte acumulate, utilizatorii se pot situa pe unul dintre urmatoarele niveluri: junior, stagiar, senior sau specialist. In functie de nivelul atins, acestia isi pot revendica voucherele de reducere. Cei care ajung la nivelul junior pot solicita un voucher de cumparaturi de 5 euro (TVA inclus), nivelul stagiar – 10 euro (TVA inclus), nivelul senior – 50 de euro (TVA inclus) si nivelul specialist – 100 de euro (TVA inclus). Numarul de vouchere disponibile pentru fiecare nivel este anuntat pe site la inceputul fiecarei saptamani.
„Feedbackul oferit de cei care au testat deja anumite produse va avea o contributie majora in procesul de documentare pe care il parcurg clientii inainte de a cumpara online”, a declarat Robert Anghel, online marketing manager Orange Romania.
Orange este lider de piata in Romania cu 10.69 milioane clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.
Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone Romania, Cosmote, precum si UPC, RCS&RDS sau Romtelecom.