„Este un semn de maturitate a pietei ca un mare operator de telecom, reprezentant al industriei care a avut in prima parte a anului trecut cel mai mare volum de publicitate online, si in acelasi timp o companie foarte activa online, vrea sa contribuie la cresterea acestei industrii”, a declarat Cristi Petriceanu, presedinte al Asociatiei IAB Romania.
Orange Romania va avea acces, ca membru al Asociatiei, la toate studiile derulate de IAB in Romania, precum si de studiile derulate de IAB Europe la nivel european pentru tarile membre ale organizatiei, va beneficia de reducerile oferite de IAB Romania la evenimente de industrie nationale si internationale, precum si la servicii premium IAB precum marca de incredere si se va putea implica in activitati de industrie cu initiative proprii sau in cadrul grupurilor de lucru ale IAB Romania, va putea candida la pozitii de conducere in cadrul Asociatiei din Romania sau din Europa.
IAB Romania devine partener al Orange Romania pentru evenimentului periodic Online MeetUp, in cadrul caruia specialisti din plan international discuta cu reprezentantii industriei online din Romania pe teme de marketing online.
Asociatia IAB Romania reuneste din 2006 cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni, precum si clienti de publicitate online.
Orange are in prezent 10,99 milioane de clienti, iar in 2009 a inregistrat venituri de 1,05 miliarde de euro.