„Scaderile continua si in trimestrul doi. Noi inca stam bine, dar alti jucatori de pe piata au inregistrat reduceri si mai mari ale afacerilor”, a spus Gabriel Vasile.
PcGarage.ro a anuntat luni lansarea unui program de afiliere prin intermediul caruia persoanele ce promoveaza produsele magazinului online primesc vouchere in valoare de 2% din vanzarile realizate cu ajutorul lor, in timp ce clientii finali primesc discount de 1% pentru produse.
Fiecare afiliat primeste un cod unic pe care il poate plasa online – pe blog-uri sau site-uri personale, dar poate fi comunicat si prin viu-grai.
„Un ‘carlig’ suplimentar fata de concurenta este ca oferim discount de 1% clientilor finali, cei ce folosesc codul afiliatului. Afiliatii primesc vouchere cu care pot cumpara ulterior produse de la PcGarage.ro in valoare de 2% din pretul produselor cumparate de clientii ce folosesc codul lor”, a explicat Gabriel Vasile.
„Poate ca uneori cei 3% reprezinta insasi marja de profit cu care lucram si vindem pe pierdere. Dar macar castigam clienti, facem branding, ieftin”, a spus Gabriel Vasile pentru DailyBusiness.ro.
Acesta a spus ca sistemul de afiliere va prinde din ce in ce mai mult, fiind o modalitate buna de promovare a magazinelor online. eMag.ro a anuntat recent incheierea unui sistem de afiliere similar cu agentia ArboInteractive.
In ceea ce priveste evolutia afacerilor, seful PcGarage.ro a subliniat ca pe primul trimestru al anului a generat afaceri de circa 2,1 mil. euro, piata continuand sa scada.
PcGarage.ro a generat in 2008 afaceri de circa 10 mil. euro, aproape dublu fata de anul 2007 cand compania inregistra venituri de 5,5 mil. euro.
Printre concurentii PcGarage.ro se numara eMag.ro, lider de piata, PcFun.ro sau Cel.ro.