Veniturile publicitare ale ziarelor si televiziunilor au fost in prima jumatate a anului mult mai mici decat cele estimate initial de compania de cercetare a pietei reclamelor TNS Media Intelligence. Acestia au revizuit estimarea facuta in decembrie 2006 pentru acest an, care estima o crestere de 2,6% a pietei publicitatii in SUA.
Oficialii TNS au estimat ca veniturile generate de publicitatea in ziare vor inregistra o scadere de 2,9% acest an, in timp ce veniturile provenite din reclamele TV vor scadea cu 5,5% fata de 2006.
Reclamele in revistele de afaceri vor suferi o reducere de 1,5%, in timp ce reclamele online continua sa inregistreze cresteri semnificative.
Publicitatea online din SUA va creste acest an cu 16%, mai mult cu 3% decat estimarile facute initial de TNS. In momentul de fata, piata publicitara pe Internet reprezinta 7% din acest segment.
„Se pare ca piata publicitatii va inregistra cea mai scazuta crestere din 2001 pana acum”, a spus presedintele TNS, Steven Fredericks.