Pentru primele sase luni de existenta a site-ului, se estimeaza in medie 100 de vizitatori unici pe zi, a mai spus Lungu.
Curatenie.ro a fost lansat cu 7 angajati, propunandu-si sa fie un portal pentru angajatorii si pentru angajatii din industria de curatenie autohtona. Site-ul contine, printre altele, un director de firme de profil, anunturi de licitatii si anunturi de angajare.
Veniturile site-ului vor proveni din vanzarea spatiilor publicitare si din comercializarea unor pachete de servicii destinate firmelor de curatenie.
Serviciile oferite includ accesul angajatorilor la o „lista neagra” a angajatilor din industrie care au produs pagube de orice fel in cadrul firmelor la care au fost angajati si furnizarea de informatii in timp real despre licitatiile care privesc servicii de curatenie.
Site-ul a fost produs de companiile Ameda Advertising si Superior Design, cea de-a doua inregistrand o cifra de afaceri de 25.612 lei si un profit net de 3.522 lei in 2006, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor.