Romania detine totusi ponderea cea mai mare dintre cele 24 de tari in care este prezenta ShopMania. Lansat in luna mai a anului 2006, ShopMania a inceput extinderea la nivel international in martie 2007.
Reteaua are 30 de angajati, o mare parte din activitati fiind externalizata.
„Investitia difera de la tara la tara, insa o valoare medie ar fi de la 8.000 la 10.000 de euro pentru o tara”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Arthur Radulescu, director general al Asesoft Net (foto).
In prezent, ShopMania compara preturile a peste 15 milioane de produse oferite de circa 5.000 de magazine din 24 de tari, punand la dispozitia vizitatorilor informatii actualizate despre evolutia preturilor produselor din cele 250 de categorii disponibile.
Reteaua de magazine ShopMania are peste 3 milioane de vizitatori unici pe luna, potrivit reprezentantilor companiei, in Romania, in luna decembrie, avand peste 1,3 milioane de utilizatori, potrivit trafic.ro.
Portalul de cumparaturi si comparatii de preturi ShopMania este prezent in Africa de Sud, Argentina, Australia, Brazilia, Chila, China, Franta, Germania, India, Irlanda, Italia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Spania, Statele Unite, Suedia, Turcia si Ungaria. Asesoft Net este parte a grupului Asesoft si ofera solutii si aplicatii web personalizate.