„Avand ca tinta aproximativ 80.000 vizitatori unici pe zi pana la finele anului si intre 300 si 400 de shopuri online inscrise, GoShopping.com are toate sansele sa devina cel mai mare mall online din Romania”, a declarat William Sparring, director executiv GoShopping.com SUA.
Romania este tara care prezinta cel mai mare interes referitor la comertul online din Uniunea Europeana, precizeaza acesta. „Detinand unul dintre primele 5 locuri in ce priveste cresterea activitatii pe Internet, piata din Romania prezinta o mare atractivitate pentru noi, GoShopping.com intentionand ca pana la sfarsitul anului sa se lanseze de asemenea pe pietele din Marea Britanie, Germania si Franta”, a precizat William Sparring.
GoShopping.com este un domeniu cu 12 ani vechime si valoreaza 2 milioane de dolari, potrivit reprezentantilor companiei. Compania americana va investi anul acesta 5 milioane de dolari in extinderea pe pietele din Uniunea Europeana.
Pe piata americana, portalul de cumparaturi numara in portofoliul sau branduri precum Apple, Banana Republic, Samsung, Microsoft, Sony, Canon, Umbro, Epson si multe altele. In Romania, GoShopping.com urmareste sa aduca pe site-ul sau marcile locale atragand in acelasi timp si marcile internationale ce se comercializeaza pe Internet.
Listarea produselor pe GoShopping.com este gratuita, iar orice comerciant online isi poate inscrie pana la 4.000 de produse simultan prin uploadarea pe site-ul vanzatorului a unui fisier XML.