In statisticile portalului Orange Romania intra cinci domenii – orange.ro, orangenet.ro, orangeconcept.ro, orangemusic.ro si sharebox.ro, insa marea majoritate a traficului este atrasa de orange.ro. Celelalte patru domenii au inregistrat doar 43.900 de afisari din cele 15 milioane raportate in total in luna februarie a acestui an.
„Credem ca o audienta mare ne va ajuta in primul rand sa ne vindem mai bine produsele si serviciile Orange, si astfel, in timp, de ce nu, sa reducem chiar si costurile de publicitate pe site-uri externe. Daca va fi oportun, vom analiza si posibilitatea de a vinde publicitate altor companii interesate”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Oana Solca, online sales manager Orange Romania.
Site-ul Vodafone Romania a raportat in luna februarie 4,9 milioane de afisari, in scadere de la cele 5,3 milioane de afisari inregistrate in luna ianuarie a acestui an.
„Vodafone Romania nu foloseste domenii sau subdomenii diferite, ci directoare precum www.vodafone.ro/eshop sau www.vodafone.ro/myvodafone. Consideram ca, pentru un client, este mai usor de retinut adresa portalului din care poate accesa oricand sectiunea dorita”, au declarat reprezentantii Vodafone Romania.
In ceea ce priveste numarul de vizite, diferenta este mult mai mica intre cele doua portaluri-uri, insa Orange isi mentine pozitia de lider. In februarie, portalul orange.ro a inregistrat 1,18 milioane de vizite, pe cand cel al vodafone.ro a intregistrat 786.207 vizite, cu 33% mai putin.
Portalul Orange Romania a fost tranzitat in luna februarie de 592.404 de clienti unici, pe cand cel al Vodafone Romania a fost vizitat de 447.668 de clienti unici. In luna ianuarie, diferenta de clienti unici dintre cele doua portaluri a fost de 102.321, in luna februarie aceasta marindu-se la 144.736 de clienti unici.
In ultimele sapte zile, portalul Orange Romania a raportat 3,2 milioane de afisari, 283.532 de vizite si 173.223 vizitatori unici. Portalul Vodafone Romania a raportat 1,2 milioane de afisari, 209.762 de vizite si 140.233 vizitatori unici.