„Este un obiectiv realist, fundamentat atat pe evolutia naturala a portalului Ele.ro cat si pe noile dezvoltari tehnice care vor fi implementate incepand cu anul viitor”, a spus Anne Matea, project manager Ele.ro.
Aceasta a explicat ca portalul se va axa exclusiv pe publicul feminin.
„Site-urile cu tematica femina reprezinta un pariu castigat. Este o realitate obiectiva care nu mai poate fi neglijata. Si este, in fapt, un semn ca piata online din Romania se maturizeaza si ca tendintele in plan international incep sa-si gaseasca o reflectare tot mai accentuata si in online-ul autohton”, mai spune Anne Matea.
Conform oficialilor companiei, in plan international site-urile cu tematica feminina se adreseaza deja unui public feminin specific, in functie de preocuparile si interesele acestora.
„In plan international intalnim tot mai des pozitionari in cadrul segmentului de site-uri cu tematica feminina. Astfel, se lanseaza site-uri care vizeaza un public feminin specific, incercari de a ocupa o zona foarte precis delimitata din punct de vedere al intereselor manifestate de publicul online”, a mai spus Matea.
Conform Trafic.ro, Ele.ro atrage lunar circa 750.000 de vizitatori. Portalul Ele.ro este detinut de compania de publishing si advertising online Vodanet Media, companie care este prezenta pe piata din Romania de peste sapte ani. Vodanet Media detine branduri precum Imagoo.ro, Bloombiz.ro sau SmartBuy.ro.
Printre concurentii Ele.ro se numara Eva.ro, Kudika.ro, Petocuri.ro sau eGirl.ro.