Astfel, daca Amazon.com a inregistrat un trafic de 59.624.000 in decembrie, eBay a primit doar 59.374.000 de vizite. Studiul apartine companiei Nielsen Online si este citat de The New York Times.
Site-ul de licitatii online eBay este cel care un timp indelungat a dominat traficul pe perioada sarbatorilor de iarna. In comparatie cu Amazon.com care oferea doar o anumita gama de produse, eBay la momentul respectiv oferea o gama mai larga.
In ultima perioada, Amazon.com a inceput sa se „deschida” si vanzatorilor independenti, in timp ce concurentul eBay intampina probleme din cauza ratei fraudelor in crestere si a designului invechit, a scris New York Times.
Datele prezentate arata o scadere de 10% a numarului de vizitatori ai Ebay in luna decembrie 2007 in comparatie cu decembrie 2006, in timp ce procentul de vizitatori ai Amazon pentru aceeasi perioada a crescut cu 18%, datorita serviciului care permite download-ul de continut media precum si a unui serviciu de relatii cu clientii considerat de Nielsen Online superior celui oferit de eBay.