Conform ultimului anunt facut de Oprea, pachetul de publicitate urma sa fie difuzat pe un numar de 29 de bloguri.
Banii platiti de MarketOnline vor fi donati catre un ONG, care inca nu a fost desemnat. Acesta va fi ales de vizitatorii blogului lui Oprea (clickio.ro) dintr-o lista de 5 pe care le va propune acesta pentru a fi un „proces cat mai transparent”.
Castigatorul licitatiei beneficiaza de pachetul publicitar pe toate blogurile inscrise in acest proiect, timp de 30 de zile, in luna august. Pachetul de promovare pe bloguri (blogvertising) contine 4 elemente: un banner vizibil in primul ecran al blogului si pe toate paginile acestuia; publicitate text, 10 cuvinte, la finalul unei insemnari pe zi, pe durata campaniei, care va ramane permanent pe site; o insemnare pe saptamana despre produsul advertiserului si promovarea, pe acelasi blog, a rezultatelor campaniei, in minim un articol detaliat.
Licitatia a durat 10 zile si a avut loc pe site-ul okazii.ro. Chiar din prima zi a licitatiei, pretul de pornire – 100 lei – a urcat la peste 4.500 lei in cateva ore.
Ionut Oprea estimeaza ca se va putea vorbi despre o piata bine definita a publicitatii pe bloguri in Romania „nu mai devreme de doi ani”. O conditie pentru ca aceasta piata sa aiba succes este ca blogurile „sa aiba un continut mai consistent si mai divers „, iar audientele sa fie cat mai fidele. Directorul de comunicare de la MediaPro a adaugat ca e posibil sa mai organizeze acest gen de „campanii neconventionale pe bloguri”.
MarketOnline.ro este un magazin online de componente IT, electronice si electrocasnice, operat de compania Grifon Group SRL. Conform Ministerului de Finante, Grifon Group a inregistrat venituri de 24.000 de euro in anul 2005, si o pierdere neta de 26.800 euro.