„Deja am observat o nisare a site-ului spre joburile din domeniul advertising, media, new media, marketing si tehnologie. In viitor il vom dezvolta doar pe aceste domenii. Deocamdata site-ul nu a fost promovat. Voi incepe aceasta campanie in luna mai”, a declarat Cristian Manafu.
Ca posibilitate de dezvoltare a unei afaceri de pe urma Microjobs.ro, Cristian Manafu mentioneaza ca va lansa si servicii cu plata, de tipul abonamentelor pentru angajatori sau CV-urilor de top, insa in a doua parte a anului, dupa definitivarea proiectului aflat inca in stadiul beta. In ceea ce priveste traficul de pe site, acesta a mentionat ca nu este un indicator pe care-l urmareste constat, desi in prima zi de lansare, pe 26 martie, a avut circa 3.100 de vizitatori.
Comunitatea Twitter numara circa 2.500 de romani, majoritatea alocand circa 10 si 30 minute pe zi, potrivit unui studiu realizat de Manafu. 14,6% dintre respondentii la acest sondaj au declarat ca lucreaza in domeniul IT&C, in timp ce 12,9% sunt studenti. 10,9% dintre respondenti lucreaza in web design si dezvoltare web.
Majoritatea utilizatorilor romani de Twitter sunt din Bucuresti (58,4%), urmatorul judet fiind Iasi, cu 6,5%. Aproape 35% dintre respondenti sunt de sex feminin. Cei mai multi utilizatori ai Twitter (47,7%) au varste cuprinse intre 21 si 25 de ani.
Printre companiile cu prezenta autohtona ce au prezenta pe Twitter se numara LG Romania, Orange si Vodafone Romania, ArboInteractive sau Vinexpert.