In vara, compania estima ca va comercializa in 2008 circa 85.000 de GPS-uri in Romania.
„Criza financiara deja se face resimtita in Romania prin scaderea vanzarilor de bunuri de consum indelungat. Daca anul trecut am fost martorii unei explozii pe aceasta piata, anul acesta consumatorii isi acorda de doua ori mai mult timp pana la decizia de achizitie a unui bun de folosinta indelungata”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Laura Samson, country manager Mio Technology Romania.
„Estimarile pe care le aveam anul acesta s-au schimbat tocmai din cauza crizei financiare, a oscilatiei cursului valutar, a tendintei consumatorilor cu privire la decizia de achizitie, dar si a scaderii pietei auto. Anul trecut am avut 36.000 de unitati vandute iar pentru acest an ne propunem o crestere a numarului de unitati de pana la 50%, ceea ce ne face sa ne mentinem in continuare pozitia de lider pe piata de echipamente GPS”, a continuat aceasta.
Mio si-a lansat portalul in Romania
Compania a anuntat joi lansarea portalului companiei in Romania, prin care urmareste sa ofere suport si consultanta clientilor companiei. De asemenea, prin intermediul magazinului, clientii pot achizitiona accesorii pentru GPS-uri.
„Intentia magazinului online nu este de a mari semnificativ cifra de afaceri Mio in perioada urmatoare, ci de a acorda suport utilizatorilor Mio pe partea de accesorii si consultanta tehnica. Astfel, dorim sa aducem un plus de valoare produselor si calitatii serviciilor”, a explicat Samson.
Oficialii companiei nu au declarat cat au investit in portal.
Noul magazin online ofera aplicatii si accesorii pentru dispozitivele de navigare Mio – huse in marimi mici si mari, incarcatoare portabile, adaptoare si antene TMC.
Mio Technology este unul din furnizorii principali in Europa Centrala si de Est, gama de produse Mio incluzand dispozitive de navigatie, PDA-uri cu telefon si GPS, PDA-uri cu GPS si PTA. Compania are 1500 de angajati la nivel mondial. Biroul european al companiei este localizat in Polonia.